Grundlovsfest 2017

Kære medlemmer, sponsorer og venner af Nørhald Kunstforening.

Grundlovsfest, mandag den 5. juni 2017 kl. 17.00.

Nørhald Kunstforening inviterer traditionen tro til Grundlovsfest i skoven hos Bendiks Skov – Petersen, Råby Møllevej 17, 8970 Havndal den 5. juni fra kl.17.00.

Taler: Mogens Nyholm, Formand for Kultur- og Fritidsudvalget i Randers.

Traktement: Nørhald Kunstforening byder på varmrøgede makrel (uden ben!), æggestand, – og senere kage. Grillen vil stå klar.

Medbring selv grillmad, service (tallerkener, bestik, glas / kopper) og kaffe/the. Vin, øl og vand købes på stedet.

Tilmelding : Grundlovsdag falder i år 2. pinsedag, men vi håber inderligt, at mange igen vil støtte op om dette hyggelige arrangement i de meget smukke omgivelser.

Af hensyn til leje af telt og indkøb vil vi gerne have jeres tilmelding senest onsdag den 24. maj til Jane Brix jane.brix@noerhaldkunstforening.dk / sms : 60 49 28 91 eller til Jonna Thinggaard: perogjonna@privat.dk, / sms : 21 37 36 85

Pris for deltagelse: 75 kr. pr. person. Alle er velkommen.

På bestyrelsens vegne
Jane Brix