meddelelse til udstillere

Kære medlemmer af Nørhald Kunstforening.
Vi glæder os til Lokaludstillingen 2017, hvor foreningens medlemmer udstiller egne værker.
Du er meget velkommen til at deltage med nogle af dine kunstneriske udfoldelser i perioden: fredag den 10. november – tors. den 14. december 2017.

Der er fernisering lørdag den 11. november kl. 14 – 16. Ophængning af værkerne foregår fredag den 10. november fra kl.16.00 i Mellerup Efterskoles foyer, Almisbakken 19, Mellerup, 8930 Randers NØ. Vi forventer, at du deltager i ophængning af egne værker. Nedtagning og afhentning sker torsdag den 14. december kl.16.00 – 16.30

For at give plads til alle, skal du regne med at få udstillet 3 – 4 malerier (bredde max. 60 cm) eller 2 store værker (bredde max.100 cm )
Mærk venligst med navn, titel og størrelse på bagsiden af malerierne.
Træ – og stenskulpturer, keramik, pileflet, glaskunst m.m. til opstilling i montrerne er også meget velkomne. Her kan du påregne 2- 3 hylder i en montre. Max 7 emner pr. hylde.
Ved salg på udstillingen beregner vi 20% i provision.

Af hensyn til pressedækning og udformning af udstillingsmateriale bedes du senest mandag den 23. oktober 2017 returnere nedenstående skema i udfyldt stand til både Vibeke Henriksen: mail@vibekehenriksen.dk / Frugthaven 6, Albæk 8930 Randers NØ
og Lone Kjær Nyeng lkny@km.dk / Haldvej 8 A, Hald, 8983, Gjerlev

VIGTIGT!
Skriv også et par linjer om dit kunstneriske virke,- meget gerne målrettet den aktuelle udstilling. Vedhæft om muligt billedmateriale (1- 2 fotografier) af udvalgte værker.

Nørhald Kunstforening.