Lokaludstillingen 2023

Nørhald Kunstforening åbner dørene til Lokaludstillingen 2023

Traditionen tro byder Nørhald Kunstforening velkommen til årets lokaludstilling, hvor foreningens egne medlemmer udstiller deres værker i foyeren på Mellerup Fri- og Efterskole.

I år præsenteres blandt andet malerier, fotos, keramik, stentøj og skulpturer i så forskellige materialer som papir, kobber og drivtømmer. Landskabets historie og de voldsomme naturkræfter ligger eksempelvis til grund for Signe Koldings værker, lige som mange af de øvrige kunstnere har ladet sig inspirere af naturen. På udstillingen optræder da også både fisk, grise og sommerfugle i relief.

Nye kunstnere på Lokaludstillingen er denne gang Camilla Husted Christiansen, Birthe Jensen og Sakthi S. Kandeepan.

Alle er velkomne til fernisering på udstillingen den 18. november kl. 14-16 i foyeren på Mellerup Fri- og Efterskole, Almisbakken 19A, Mellerup, 8930 Randers NØ. Som altid vil der være musikalske indslag, og der vil blive serveret en lille forfriskning. Udstillingen kan ses alle hverdage kl. 14-17 indtil den 14. december.