Bliv udstiller

Nørhald Kunstforening træffer hvert år aftale med 7-8 kunstnere om udstillinger,  hver af en måneds varighed. Udstillingerne åbnes med en fernisering en lørdag eftermiddag. Resten af måneden er udstillingerne tilgængelige på hverdage fra kl.14 – 17.

Udstillingslokalet er Mellerup Fri- og Efterskole, foyeren til Musik- og idrætshallen.
Bestyrelsesmedlemmerne er på skift kontaktperson til kunstnerne og har ansvar for hele forløbet. Kontaktpersonen medvirker også ved ophængning.

Fotos fra udstillingslokalerne:

Se beskrivelse af udstillingslokalerne her:
Beskrivelse af Nørhald Kunstforenings udstillingslokaler januar 2023

Vi opsøger selv udstillerne, men modtager gerne henvendelse fra kunstnere, som ønsker at udstille.

De kunstværker, som foreningen køber i årets løb, udstilles inden generalforsamlingen i september.

Hvis du har lyst til at udstille, kan du derfor henvende dig til formanden eller et medlem af bestyrelsen.

se kontaktoplysningerne her